Bortskämd, för en stund

Idag kom min kära vän MT hit och lagade mat åt mig :) En födelsedagspresent som uteblivit fram tills idag! Har inte träffats på jättelänge, båda är lika kassa på att höra av sig. Men så är det i vuxenlivet, man hinner inte med allt. Så idag tog vi igen lite tid. Och som alltid, lika trevligt!
Han kom hit med en matkasse och satte igång direkt. Jag lyfte inte ett finger :) Hehe! Fast jag dukade, men jag blev rastlös :P Maten blev jättegod! Kommer stinka vitlök, men vad gör det!? Det är gott!
Så nu är man mätt och belåten efter maten, trött och sliten efter arbetsdagen, snart dags för sängen! Känner att jag är värd att krypa ner tidigt ikväll! God natt med er, sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att bli bortskämd =)

2010-08-19 @ 17:19:33
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0