En smart sak

När min kompis DJ fyllde år fick han boken "1 smet 100 muffins" av mig, för han ÄR muffinmonstret! Så jag tyckte den passade honom som  handen i handsken! Och så idag, några månader efter min födelsedag fick jag min present. (Kanske måste tillägga att han inte bor i stan, så vi ses inte så ofta och det är därför det dröjt med presenten). Det var en inbjudan till en muffinskväll :) Jag väljer vilka sorter och han bakar :D Smart va!? Att använda sin egen present till en annans. Alla kanske inte uppskattar sånt, va vet jag!? Men jag gjorde det iaf! Blev jätteglad! Nu ska jag bara försöka få in en tripp till honom i schemat.. Och som ni redan vet är det rätt smockat :/ Men det ska nog gå bra, det här går ju före ett och annat om vi säger så :P Hehe!


Kommentarer
Postat av: natalie

Jag tycker du gjorde helt rätt! :D



svar: haha, mamma får till det bra ;)

2010-08-23 @ 16:33:05
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0