Fredagsmys med fotboll och Wii

Igår hann jag inte blogga, så jag drar gårdagen lite snabbt.
RP frågade om jag skulle med på fotboll och jag var inte sen med att säga ja. Var skitlängesen jag såg en match (förutom på tv) så jag tyckte det skulle bli skitskoj! Så när det var dags tog man på sig både mössa och vinterjacka och slängde med sig vantar och upp på cykeln för att trampa mot sportfältet. Alla som sett en hel match på fältet VET att det kan vara riktigt kallt där, och så var det även denna gång. Inte skitkallt men tillräckligt kallt för att få en röd näsa :) Tur man hade varma kläder på sig!
Matchen var mellan Jax-Korsnäs och vi hejade på Korsnäs, tyvärr förlorade dom men det var en bra match :) Nu fick man träffa RPs pojkvän också, och han verkar vara en trevlig karl! Efter matchen bar det hemåt igen och byte av kläder. Denna gång blev det myskläder.
Gick ner till pizzerian på hörnet och köpte mig en pizza :) Mums! Och sen kom brorsnor hämtade upp mig. Han hade precis köpt ett Wii så jag åkte dit och käkade och degade i soffan. Wii ÄR hysteriskt! :) Har man aldrig spelat det har man verkligen gått miste om något! Prova det! Ni kommer älska det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0