Sista helgen

Nu är min semester slut, så det har var sista helgen i friheten :P Hehe!

I fredags var jag med mamma och pappa i Falun och shoppade, jag utan handväska samt plånbok. Så det var bara mamma som shoppade. Visst har jag blivit duktig? Man skulle kunna säga att jag är Spara nu :D
I lördags tränade jag Muay Thai för första gången på 4månader. Det var riktigt kul och skönt att komma iväg och äntligen känna sig lite nyttig för en gång skull på hela sommaren ;P Sen till kvällen var det fest så det var bara att ladda om efter träningen. Och det gick finfint :) Kvällen var riktigt trevlig och ute på krogen träffade jag på både DJ, ME och JK. JK har jag inte sett på år och dar så det var otroligt kul att träffa honom! Han blev alldeles paff, såg chockad ut när jag kom och sa hej. Så det blev efterfest ihop med han och hans kompis, PGM och JGM, självklart jag och MN också. Först mat och sen lite Guitar Hero, snacka om att vara ringrostig! Men det gick bra ändå :P Kom hem vid halv fem snåret och då var det bums i säng! ZZzzz...
Idag gjorde det ont att kliva upp ur sängen! Det gjorde ont att lägga sig i soffan och ta sig upp därifrån. Ja, ni förstår, gårdagen gör sig påmind genom träningsvärk! Tur man inte blir bakis för det hade inte varit en bra dag. Sen drog jag, mamma och pappa till Sågmyra och fikade och kikade runt lite och sen vidare till Tulavippan :) Jag handlade ingenting, handväskan och plånboken hemma än en gång! Stolt! Och nu till kvällen blir det nog hemmamys ;D Gilla!

Kommentarer
Postat av: Natalie

kan inte vara så himla roligt att åka till massa affärer utan plånbok ;) hehe men det låter bra att du sparar pengarna! :)

2010-08-09 @ 16:40:53
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0