Antagningen

Läste nyss ett mejl från Antagningen. Där skriver dom, jag citerar, "Antagningen har nu granskat din anmälan och dina meriter (betyg, intyg, etc.)." Så nu händer det grejer :) Nu är det bara att vänta till slutet av juli eller början av augusti på sin dom. ÅÅåh, jag nästan, bara nästan, längtar dit! Man vill inte att sommaren ska vara över men samtidigt vill man veta om det blir plugg i höst eller om det blir jobb. Det är lite spännande att inte veta hur ens framtid kommer bli. Ska jag plugga kommer mycket ändras annars blir det samma gamla vanliga vardagar som innan är jag rädd för. Fast jag klagar inte, jag trivs oftast med min vardag :P Men det är alltid roligt med lite förändring! Jag vill plugga :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att höra ;)

2010-06-14 @ 20:12:11
Postat av: Maria

Spännande =)

2010-06-14 @ 21:07:01
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0