Det drar ihop sig

Idag efter jobbet blev det en snabb dusch och sen vidare mot bandutlämningen. Så nu sitter hela helgens roligheter runt min handled :) Är lite kul för dom har stavat fel på bandet, det står "6 degar av kärlek, budskap & musik". Degar? Dagar? Sak samma :P Hahaha!
Stolta med bandet runt handleden cyklade vi vidare mot Kupolen. (Vi är jag och MN). Var dags för ett nytt glas från donken, det sista för den här gången, det lila. Så nu har jag alla färger för första gången, den ni! Nödvändigt va!? Vi tog iaf med oss maten och satte oss i en park och åt. Hur gött som helst! Vi satt bra länge tills vi orkade ta oss upp och cykla hem med glasen för att sedan cykla vidare till ICA Maxi. Och som alltid när man handlar, handlar man lite utöver det man tänkt. Lika så den här gången! När vi kom ut till cyklarna ångrade vi att vi inte tagit bilen, för hur skulle vi få plats med allt på cyklarna!? Men vi trampade på försiktigt och det gick bra, tills man skulle in i porten! Men det behöver vi inte prata om :P Det håller jag för mig själv!
Sen kom MN över med en läsk-/vattenback som vi köpt gemensamt och så blev det planering inför morgondagen då festivalen börjar på riktigt! :D Räkna inte med så mycket inlägg dom här dagarna, jag har fullt upp... ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt nödvändigt med alla 6 färgerna :D hahahahahha! Ser fint ut i mitt skåp iaf

2010-06-29 @ 22:49:15
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0