En flitig dag

Tvättid stod överst på schemat idag! Men hade även planerat in lite mathandling, förrådsbesök och annat bestyr. Så idag har jag fått massor gjort! Utöver en sak, som var planerat men som jag slapp fixa, mat. Min snälla mamma ville komma förbi med matlåda till imorgon men även till idag, och det tackar man inte nej till. Så hon kom förbi och  erbjöd sig hjälpa mig bära upp mina sommarskor (flip-flops, slip-in, sandaler och ballerinaskor) och två fläktar från förrådet. Dom behövs verkligen nu när det är så varmt ute, skönt när det fläktar runt lite i rummen annars står det still! Och sen åkte vi och handlade. Dock inte inför midsommar, det ska jag och MN göra imorgon, så det blev bara nödvändiga ting för min del som frukost och lite frukt! :)
Och självklart har jag hunnit med att se båda matcherna som spelades idag, eller iaf den som visades på tv4:a och nu snart en på svt1. Dom spelar ju fyra matcher om dagen nu istället för tre, så man hinner bara se två matcher per dag. Men det gör mig ingenting, än så länge iaf! Så länge inte mina favorit lag krockar så är det lugnt :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Va flitig du har varit! Jag har inte fått allt jag tänkt göra idag gjort, somnade på soffan istället!! Men kommer en morgondag också =P

2010-06-23 @ 21:17:45
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0