Först 3st, sen 6st, nästa 9st...?

Just ja, har glömt berättat vad jag gjorde i torsdags!
Min familj åkte hem till några andra Holmbergare och hälsade på för dom har utökat sin familj. Med 6 kaniner :) Min kusin håller på med kaninhoppning och nu har hon parat sin hona med sin hane, så första kullen var på 3 grabbar. En skulle hon behålla och dom andra två är sålda. Men bara någon dag efter att första kullen kommit så upptäckte dom att det var en till kull på gång :P Ni vet ju vad man säger om kaniner ;) Hehe! Hur som helst, för ungefär 1 månad sen kom hennes andra kull, som bestod av 6st småkaniner. Och gissa om dom var söta?! Skulle kunna sno med mig hem allihopa!! :) Dom ska också säljas, så är det någon som är intresserad så säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0