Inför midsommar 2

Har inte bloggat om vad vi handlade för mumsigt än så jag tänkte ta det nu, fotbollsmatchen jag tittar på är, just nu, inte bra samt halvleksvila.
Som sagt så åkte vi till Coop och där satte det två tjejer som sålde jordgubbar så det handlade vi innan vi åkte :P Ett måste till midsommar enligt mig! Hur som helst, vi började med baugetter och sen vidare till salladen. Blev en köttbricka (med lite olika köttstycken) och rostbiff, lite smörja (t.e.x. mimosasallad) och så grejer så vi kan göra en  god sås till grillbitarna :) Självklart blev det lite annat också som dricka och chips men det är lite onödigt vetande kanske :P Skit samma, nu vet ni iaf vad jag och MN ska äta imorgon. Vi är bortbjudna och blir att första äta en "brunch" och sen till kvällen blir det att grilla :D Sånt gillas! Nu måste jag återgå till fotbollen och packningen, jag försöker varva det så gott det går :P Man vill ju hinna med så mycket som möjligt på kort tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0