Lite kort om det som hänt

Den 16e
Första Spanien matchen i VM, snacka om att man väntat i onödan! Förlorade med 1-0, inte okej! Tur man hade trevligt sällskap av JG som man inte träffat på bra länge. Kan bero på att han inte är kvar i stan, men ändå. Nu är det iaf min tur att hälsa på hemma hos honom! :)

Den 17e
Blev fotbollsdag hemma hos mamma och pappa. Frankrike är sämst! Vad har hänt med förbundskaptenen!? Sparka honom NU! Han är usel! Frankrike kan bättre, mycket bättre!

Den 18e
FEST!!! Men först bowling! :) Jag var bättre än jag trodde, men var sämst av dom jag spelade mot. Men jag var inte långt ifrån, så det var tufft! Vi var 3st på 5-6banor och sen blev det öl. Efter 22-tiden blev det mer öl hemma hos MN, samt en hel del Wii-dance och Mario kart. En helt sjukt galen kväll! Me like! "För jag har ramlat på cykeln, för jag har ramlat på cykeln, för jag har ramlat på CYKEEEELN, FYFAN vad jag är BRA!"

Den 19e (iförrigår)
Bröllop! Men som tur är inte mitt! :P Behöver jag säga mer!? Ingen kan ha undgått att höra/sett/läst något om detta. Jag kikade för att se fina klänningar och smycken, och det fick jag ju göra :) Nöjd!

Den 20e (igår)
Blev två filmer på myssöndagen. Först "Fucking Åmål" och sen "Systar i jeans". Var meningen att vi skulle se "Gudfadern" men kvalitén var inte den bästa. Så det får bli en annan gång. Man skulle kunna säga att det blev en tillbaka-blick-från-våra-tonårs-liv :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahaha, så jäkla skoj fredagen va alltså!

2010-06-21 @ 19:49:41
URL: http://mosterloppen.blogg.se/
Postat av: Lina

En utav dom bättre fredagarna :)

2010-06-21 @ 20:12:30
URL: http://linascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0