Mina presenter

Ni kanske undrar vad man får som 22-åring i paket?
Jag kan säga, utan att låta bortskämd, att jag fick allt jag önskat mig! :)
Jag fick två nya kuddar i sängen, så nu kommer jag sova underbart varje natt! Så fick jag Leila Lindholms nya kokbok "one more slice" och så fick jag sponsring till ett bärbart piano och/eller en flygbiljett. Jag kan välja att lägga alla pengar på en sak eller dela upp det hela. Kommer bli svårt att välja! Och självklart fick jag en jättefin blombukett! Sånt gillas, är så fint med blommor på bordet. Sen saknar jag en present från min bror, men den lär väl dröja antar jag :P Men, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! :) Presenterna får 5 kramar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillade presenterna:)

2010-06-08 @ 20:49:00
Postat av: mamma

Kul du gillade presenterna kramar;)

2010-06-08 @ 20:50:34
Postat av: Lina

Kunde inte fått bättre presenter :) Tusen tack!!

2010-06-08 @ 20:52:12
URL: http://linascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0