"Nämen hej!"

När jag var och handlade på ICA Kvantum i söndags stötte jag på en gammal klasskompis, AK. Har inte sett henne på år och dar så det var jättekul att träffa på henne, visste inte ens att hon var tillbaka i stan. Så nu tänker jag höra av mig så vi kan träffas och uppdatera varandra lite om vad som har hänt i våra liv :) Och förhoppningsvis kanske vi kan hålla kontakten bättre och ses oftare!


Ibland är Borlänge en liten stad, men helt plötsligt upptäcker man att den inte alls är så liten som man tror :P

Kommentarer
Postat av: simon

Visst är det konstigt att man kan gå om vissa i flera år, medan man kan stöta på andra flera gånger i veckan.

2010-06-28 @ 23:26:24
Postat av: Lina

Jaa, varför blir det så?!

2010-06-29 @ 21:44:14
URL: http://linascrib.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synkronicitet, eller nåt,kanske?

2010-06-29 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0