Som jag väntat

Nu kommer första inlägget om Fotbolls-VM, kunde inte hålla mig längre, har ju setat och väntat på denna dag. Har sett mer eller mindre alla matcher förutom två, en igår och en idag. Men den senaste matchen fick man bara inte missa, Elfenbenskusten-Portugal. Nu slutade ju matchen 0-0 vilket gjorde mig lite besviken, men jag fick iaf över 90 minuter ihop med min Cristiano Ronaldo! :D Åh, han är för snygg! Det enda som drar ner idag är hans lilla filmning i matchen. Sånt tycker jag verkligen inte om, låt italienarna hålla på med det. Så på ett sätt var det bra att han fick ett gult kort, tråkigt bara att han fick det för fel sekvens! Nu väntar jag spänt på Spaniens första match.. Men först, Brasilien-Nordkorea.



Kommentarer
Postat av: mamma

Du har bra smak ;)

2010-06-15 @ 20:26:19
Postat av: Lina

Jag vet ;) Hehe!

2010-06-15 @ 20:38:10
URL: http://linascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0