Min vecka..

Måndag: Jobb, handla mat, laga mat
Tisdag: Jobb, träning
Onsdag: Jobb (från 7-18!)
Torsdag: Jobb, träning
Fredag: Jobb, bilfix, tvättid

Jag är fullbokad! Har dessutom planer på lördag och söndag men jag vågar inte skriva ut det än för det hinner ju ändras :P Jag ska också få in en kort vända till Kupolen, ev på torsdag innan träningen, ringa sjukstugan, måla stolen och självklart alla andra hushållssysslor (diska, städa)! Denna vecka känns inge bra, är långa dagar på jobbet med! :P Huuu!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lååååånga dagar å längre kommer dom bli, suck!

2010-10-18 @ 22:31:20
URL: http://mosterloppen.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Tufft läge :)kram

2010-10-19 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0