Dalmål :)

För en stund sen ringde jag ComHem för att säga upp ett abonnemang och kom fram direkt. Annars är man van vid att få stå i telefonkö hur länge som helst, så det var ju skönt att slippa för en gångsskull :) Hur som helst, när hon svarade så ursäktade hon sig för dom hade dataproblem så jag skulle få dröja kvar i telefonen en stund. Och när vi gjort så två gånger, hon ursäktade sig och jag väntade, så sa hon plötsligt "Du har sån härlig dialekt!". Jag började småskratta och sa tack :P Vad ska man säga? Blev så paff! Hehe! Jag blev glad iaf :)

Kommentarer
Postat av: Maria

hihihi vi är då för goa här i dalarna ;-)

2010-09-23 @ 19:45:43
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0