Full fart än

Gott folk, jag är tillbaka! När man kom hem var man proppmätt näst intill spyfärdig, mätt var jag! Men när det gick över så har jag pysslat fram och tillbaka. Jag har bl.a. satt upp ett hjärta på väggen inne i sovrummet :) Blev jättesött! Och sen har jag städat bort grejer från min kista jag har i vardagsrummet.. Så visst händer det grejer även på kvällstid. Ska försöka dona en stund till innan sängen kallar.. Blir inge mer inlägg ikväll, så godnatt med er så hörs vi imorgon igen!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: siri o felicia

Hej , vi är med i en bloggtävling . För att rösta skulle du väl kunna kommentera på våran blogg där rubriken är ^Är med i Filippas bloggtävling^ från Http://everyoneloveus.blogg.se

2010-09-26 @ 09:08:52
URL: http://everyoneloveus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjärtat passade jätte fint;) kram

2010-09-26 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0