Massa nytt

Nu kommer inläggen hamna i oordning, men jag börjar med måndagen och tisdagen, sen får ni läsa om helgen i de andra kommande inläggen.

Igår hade jag fullt upp med pluggproblem som behövde ordnas och redas ut. Mamma var förbi på en snabb visit och vi var lika trötta båda två. Så det var skönt när klockan slog 20.00 för då var det premiär för "Ullared" säsong 2 på kanal 5. Efter det bäddade jag ner mig i sängen och slocknade direkt!
Idag var det träning. Tror inte det blir någon jätteträningsvärk däremot kommer jag vara stel i ryggen. Och nu är det "Idol" premiär på tv4 PLUS att tv10 visar Sverige-San Marino. Blir att zappa mellan :P Och sen hoppas vi Sverige fixar det här så jag kan sova gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0