Ojojoj, så det ekar

Jahapp, då är man hemma efter en lång dag på IKEA. Bilen var fullproppad med allt från a till ö :P Började shoppingen med en frukost och sen satte vi igång. Min fina inköpslista som jag skrev igår gjorde ingen nytta, för dom grejerna fanns inte :P Så var det med det. Men jag lyckades ändå få ihop massor och lite till ;) Här kommer en lång lista på grejer jag köpte...
  • 5 ramar
  • Gardiner
  • Lampskärm
  • Väckarklocka
  • 2 vita lådor
  • Muffinsformar
  • Tekanna
  • Miljontals ljus i olika former, höjder, färger
  • Tvätthängare? (heter det så?)
Och sen självklart lite annat onödigt/nödvändigt jox.
När vi var klara inne på IKEA drog vi mot köpcentret. Där shoppade jag också loss. Var riktigt kul att hitta så mycket, var längesen jag shoppade så! :) Det var på tiden kan man säga. Här är lista nr 2...
  • 2par skor
  • Vinterjacka
  • Leggins
  • Ring
  • 3par skjortor
  • Linne
  • Stickad tröja
Så nu MÅSTE jag gå igenom garderoben och rensa ur! Har en hel del redan som ska bort men jag kan få ihop mer som jag inte använder längre. Ut med det gamla och in med det nya :) Är jättenöjd med dagens inköp! Nästan så man längtar lite till vintern, men först hösten! Tror jag måste försöka få in en långpromenad i veckan så jag får visa upp mina nya grejer samt röra på mig :)
Mår bättre idag, tror det har något att göra med shoppingen :P Det är min medicin! Dyr, men värd varenda krona! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade en toppen dag i Valbo:) KRAM

2010-09-18 @ 21:58:39
Postat av: Maria

Blev lite shopping ser jag =) Fina saker!

2010-09-19 @ 18:18:51
URL: http://mosterloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0