Shopping och städning

Idag började jag dagen med shopping :) Är ute efter en ny kattlåda men det var slut på 2 av 2 ställen så då åkte vi vidare mot Tulavippan. Där hittade jag mycket roligt! 2kuddar, en jacka, ett hjärta att hänga på väggen, en tavla, en Miranda-nalle (jag samlar på dom) och 2 hyllplan :D
När jag kom hem sen fick jag kattvakt så jag donade själv här hemma med bara ett monster kvar i lägenheten. Städade upp i hallen och städade i min skogarderob. Man måste ju göra plats för alla nya par skor man köpt på sistone :) Så blev det matlagning så man fick några matdosor till veckan och sen har man småplockat. Är verkligen jättenöjd med min städning! Har fått mycket gjort, och hoppas att hinna och orka mer i veckan.
Vill ni se bilder på lite av det jag gjort? Isåfall tar jag kort och lägger ut i veckan.. Ni bestämmer :) Nu ser jag på Amerikansk fotbollkanal 10. Måste ju hålla igång så jag lär mig :) Är mycket konstigt att lära sig så det kommer ta sin lilla tid. Men det är kul att titta på som tur är :)

Kommentarer
Postat av: simon

Bilder = kul!:)

2010-09-26 @ 22:30:03
Postat av: Anonym

Vill gärna ha bilder:) kram

2010-09-27 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0