ShoppingLördag

Dagen började tidigt med att mamma hämtade upp mig och vi drog iväg på den så kallade "kärringrundan" :) Vid första stoppet träffade vi på mormor så hon gjorde oss sällskap en stund! Jag hittade 5ljuslyktor och en pocketbok. Sen drog vi vidare mot nästa affär och där hittade jag en spargris. Vips så hann vi inge mer för jag skulle träffa MN runt 11 så det blev raka vägen hem. Jag och MN promenerade ner på stan och besökte både Majsan, bibblan och systemet. Fick mycket gjort på kort tid kan man säga. Och när man kom hem för andra gången hann man sätta sig ner i 10min och sen var det bara att springa ner igen. Mot Tulavippan med MN, mormor och mamma :) Där hittade jag massor.. Hehe! 3ljuslyktor, 2 tepåsefat, 1 hängljuslykta och hmm.. Nu kommer jag inte ihåg om det var nå mer. Men det var inte så lite iaf :P Snacka om att man var trött när man kom hem! Men ändå satte jag igång och städade här hemma, vilket var nödvändigt, och jag fick mycket gjort :)
Blev mat hos mamma och pappa igen och det tackade jag inte nej till. Skönt att slippa ställa sig vid spisen efter en sån här dag :) Och där blev jag kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0