StädSöndag

Jag fortsatte med min städning. Man kan säga att jag är en sån som har ordning i oredan, men vill ha rent och snyggt. Vilket kan vara svårt ibland för tiden räcker inte alltid till :P Plus att jag har två till här hemma som är bra på att stöka till! Till eftermiddagen kom mamma och pappa förbi, pappa skulle hjälpa mig med att sätta upp lite grejer på väggarna. Jag äger nämligen ingen borr och tar chansen när jag har den att utnyttja min snälla pappa :) Han satte upp en väggljusstake och en hängljusstake. Sen var det meningen att han skulle sätta upp en lampa också, men den passade inte så jag får helt enkelt köpa en annan lampa ;) Tråkigt :P Hehe! Tusen tack för hjälpen iaf! Det blev jättebra!
Till kvällen cyklade jag och MN till Sibylla och handlade mat, och sen hem till mig för våran myssöndag. Kvällens film blev "Gudfadern", ingen av oss hade sett den och nu efterråt så är jag glad att vi valde den. Den var bra! :) Och en klassiker, så dom måste ju ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0